James Bond steekt de draak met uitstel No Time to Die in nieuwe reclame

Alles wijst erop dat No Time to Die na meerdere keren uitstel op 30 september eindelijk uit gaat komen. Dat benadrukt Daniel Craig nog eens in een sympathieke James Bond-reclame van Heineken.

Daniel Craig komt maar niet van James Bond af. Hij zou eigenlijk al in april vorig jaar afscheid gaan nemen van de iconische filmrol, maar de pandemie gooide meermaals roet in het eten.

No Time to Die, nu echt

Toen de film naar eind vorig jaar werd uitgesteld, vonden we dat allemaal zeer overdreven. Erg extreem zelfs. Oh, hoe naïef waren we toen. Uiteindelijk zitten we nog steeds midden in een pandemie en hebben we geluk als No Time to Die 30 september daadwerkelijk uit gaat komen.

Het succes van Marvel’s Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings biedt in ieder geval hoop. Alles wijst erop dat we dit keer echt Daniel Craig in actie gaan zien als 007.

Bond-reclame

In plaats van net te doen alsof er niks is gebeurd, hebben Heineken en de studio achter James Bond nu een nieuwe reclame op YouTube waarin men de draak steekt met het afgelopen jaar. En vooral met het telkens verschuiven van releasedata.

Daniel Craig schenkt zichzelf aan de bar een vers biertje in, met de veelzeggende conclusie: “Well worth the wait.” Een subtiele knipoog, maar precies genoeg om fans gerust te stellen. Die film gaat er nu echt komen. Kan bijna niet anders.

Meer aanraders!

Zit je ook de dagen af te tellen? Dan raden we je vooral aan snel dit artikel te checken. Apple heeft namelijk een gratis terugblik met Daniel Craig en de producenten van de franchise uitgebracht. Een special die iedereen kan streamen, ook zonder abonnement op Apple TV+.

Een krap uurtje gaan de drie door alle films met Craig heen, inclusief verrassend eerlijk commentaar en anekdotes. Van Craig’s controversiële opmerkingen na de opnames van Spectre tot waarom Quantum of Solace zo tegenviel. Geen leeg promo-gedoe dus.

Als je meer van het luisteren bent, dan is de officiële James Bond-podcast ook het checken waard.

Ook lijkt het erop dat we Craig, die nu tijd over heeft, in een andere mega-franchise gaan zien:

James Bond liet vacature voor Thor liggen, maar flirt nu toch met Marvel

Reageer op artikel:
James Bond steekt de draak met uitstel No Time to Die in nieuwe reclame
Sluiten