Pim Jansen
Pim Jansen Human Interest 15 mrt 2022
Leestijd: 2 minuten

Jennifer Lopez en Dolce & Gabbana bewijzen dat 52 het nieuwe 25 is

Jennifer Lopez is het gezicht van Dolce & Gabbana in een nieuwe campagne voor lingerie en zonnebrillen van het Italiaanse modehuis. Ze onderstreept met een dikke stift dat 52 het nieuwe 25 is.

Eerder deze maand bereikten wetenschappers een doorbraak. Het lukte ze het verouderingsproces bij muizen van middelbare leeftijd met succes om te keren. Door hergeprogrammeerde moleculen te gebruiken om de cellen van de muizen gedeeltelijk te resetten naar een ‘jongere toestand’, lukte het de wetenschappers om volwassen cellen zich terug te laten ontwikkelen in stamcellen. Lang verhaal kort: we vermoeden dat Jennifer Lopez daar ook ergens in het laboratorium rondliep en stiekem wat heeft gesnoept van de moleculen.

Jennifer Lopez in lingerie voor Dolce & Gabbana

Jennifer Lopez, moeder van twee kinderen en reeds 52 jaar oud, laat zien dat je jezelf nooit hoeft te conformeren aan je leeftijd. Om er maar een cliché uit te gooien: het gaat er niet om hoe oud je bent, maar hoe jong je je voelt. En als dat goed zit, ben je tot veel in staat.

Zo is Jennifer Lopez nog altijd een veelgevraagd model. En niet zonder uitzondering in badkleding of lingerie. Ze was onlangs bijvoorbeeld nog te zien in een badpakshoot voor Guess, om over haar sensuele videoclips maar te zwijgen. Volstrekt logisch dus dat Dolce & Gabbana de zangeres strikte voor een nieuwe campagne in lingerie. Mocht je geïnteresseerd zijn: de collectie shop je hier.

52 is het nieuwe 25

Er is natuurlijk meer voor nodig dan één shoot in lingerie om te claimen dat 52 het nieuwe 25 is. Maar als je hieronder eens rustig naar beneden scrolt door de foto’s en video’s van Jennifer Lopez, dan ontdek je dat we geen woord te veel hebben gezegd.

En bekijk hier nog een keer de halftime show tijdens de Super Bowl 2020 van Shakira en Jennifer Lopez.

Schrijf je in voor Manners Weekly!

Elke vrijdag echte verhalen regelrecht in je mailbox.