Redactie
Redactie Human Interest 31 mrt 2022
Leestijd: 1 minuut

Bol.com-cadeaubon (t.w.v. 50 euro) winnen? Geef je mening en maak kans

Een menig hebben we allemaal. Soms is het verstandig om deze voor je te houden, maar dat is nu even niet het geval. Integendeel zelfs! We willen voor het Grote Jongerenonderzoek 2022 juist dolgraag weten wat jij vindt. In ruil daarvoor geven wij je de kans om een Bol.com cadeaubon (ter waarde van 50 euro) te winnen.

Mediahuis – het moederbedrijf van Manners – en MediaTest voeren ieder jaar een onderzoek uit onder jongeren. Hierin gaat het over allerlei zaken zoals vrijetijdsbesteding, mediagebruik, online privacy, nieuwsconsumptie en meer. Op deze manier proberen ze in beeld te brengen wat er speelt binnen deze doelgroep.

Geef je mening en win een bol.com cadeaubon

Mocht jij tot deze groep behoren, dan hebben we je nodig. Klik hier om de vragenlijst te openen en geef je mening. het duurt ongeveer 10 à 15 minuten, dus het is een kleine moeite.

Uiteraard zetten we daar wel wat tegenover. Door mee te doen maak je kans op een cadeaubon van Bol.com ter waarde van 50 euro. Die komt altijd wel van pas, dus help ons en jezelf. Uiteraard worden je gegeven anoniem verwerkt en uitsluiten gebruikt voor dit door MediaTest uitgevoerde onderzoek.

De winnaars worden gekozen door middel van loting. Op deze winactie zijn de algemene actievoorwaarden Mediahuis van toepassing. Door deel te nemen geeft de deelnemer toestemming voor gebruik van zijn persoonsgegevens conform het bepaalde in de privacyverklaring van Mediahuis.

Schrijf je in voor Manners Weekly!

Elke vrijdag echte verhalen regelrecht in je mailbox.