Pim Jansen
Pim Jansen Stijl 20 jul 2023
Leestijd: 2 minuten

Abbey Hoes in Sapph Lingerie is alles wat deze zomer nodig heeft

Abbey Hoes is het gezicht van de nieuwe campagne van Sapph Lingerie. Bekijk de prachtige fotoshoot in Marokko, die een keer niet is gefotoshopt tot een verwrongen en surrealistisch schoonheidsideaal.

Mocht je geen goede zomer hebben door klimaatstress, een kop vol zorgen hebben over AI of om andere narigheid wat minder in de wedstrijd zitten; hier is Abbey Hoes die alles in één klap goedmaakt.

Abbey Hoes in Sapph Lingerie

“Met Sapph Lingerie mocht ik voor hun nieuwe collectie afreizen naar het prachtige Marokko. Deze nieuwe collectie is gedropt en go check it out, want er zitten prachtige dingen tussen”, schreeuwt Abbey Hoes van de Instagram-daken. Waarvan akte, natuurlijk.

De mensen achter Sapph Lingerie op hun beurt: “We zijn super excited om onze nieuwe lingeriecollectie te presenteren met niemand minder dan de getalenteerde actrice Abbey Hoes. Ze is ons model voor de eerste drop van de collectie. Voor deze speciale gelegenheid zijn we afgereisd naar het betoverende Marokko, waar we een onvergetelijke fotoshoot hebben gehad met Abbey, gehuld in haar favorieten van deze zomer.

Bij zo’n mooie en eerlijke campagne hoort natuurlijk ook een behind the scenes-video.

Shop de nieuwe collectie voor jezelf of als cadeau voor je vriendin op de website van Sapph Lingerie.

Abbey Hoes in de FHM500

Vorig jaar was Abbey Hoes om heel andere redenen te zien in lingerie. Destijds werd ze namelijk uitgeroepen tot de mooiste vrouw van Nederland in de FHM500. Bekijk de fotoshoot met de Gouden Kalf-winnares hier terug. “Ik geloof niet zo in winnaars, verliezers of een nummer één. Ik vind het wel onwijs lief dat ik deze titel heb gekregen, maar als ik in de spiegel kijk heb ik niet zoiets van: oh yeah, daar is ze hoor, de mooiste vrouw van Nederland”, zei ze na haar verkiezing.

abbey hoes in sapph lingerie, foto's, video, zomer 2023, fotoshoot
Abbey Hoes voor Sapph Lingerie (Afbeelding: Sapph)

Sapp Lingerie is in 2012 overgekocht door de Nederlandse ondernemer Roland Kahn, maar hij verkocht het merk in 2020 weer. Inmiddels is het merk eigendom van Ultraviolet Group Bv.

Schrijf je in voor Manners Weekly!

Elke vrijdag echte verhalen regelrecht in je mailbox.