Workout wijsheid van ‘Mission: Impossible – Fallout’ ster Henry Cavill

Iedereen die de nieuwste film uit de Mission: Impossible reeks heeft gezien, steek denkbeeldig je hand op. Zo zo, dat zijn er nogal wat. Niet zo gek ook, want de film is behoorlijk positief ontvangen. De rol van super man Henry Cavill (de man die toevallig ook Superman speelt) in het succes van de film is aanzienlijk. 

Ondergetekende heeft Fallout vorige week in de bioscoop gezien en er zijn twee aspecten uit de film die bij mij zijn blijven hangen. Beiden hebben te maken met de man die de tegenspeler van zelfbenoemd stuntman Tom Cruise speelt: Henry Cavill. Want wat heeft die man een machtige snor en allejezus (of zoals Cruise liever hoort: alle-scientology) wat is die man groot.

Daarom leek het ons een mooi moment om het workout schema van de Britse acteur te laten zien. Want naast het benenschema van The Rock en het brute schema van Josh Brolin, mag ook Henry’s sportregime niet ontbreken.

Henry Cavill is altijd fit

De vertolker van de bekendste superheld in de laatste drie films waarin hij voorkwam, had natuurlijk al een aardige basis voor Fallout. Maar in een interview met Men’s Journal geeft Cavill aan altijd wel bezig is met in shape zijn. “Wanneer ik niet hoef te trainen voor een rol zit ik op het niveau dat ik gewoon fit wil zijn. Dus ik ga naar de sportschool bij mij in de buurt, hier in Londen. Het gaat gewoon om werken, hard pushen, maar niet tot het punt waarop ik de volgende dag opsta en echt spierpijn heb”.

Hoe hij het volhoudt, dat dagelijks trainen en werken aan de beste van zichzelf? “Het is gewoon gaan. De lucht van de gym ademen, endorfines door je lijf laten stromen. Misschien wil je aan sommige spiergroepen werken. Misschien wil je leaner worden. Mijn tip is om het stap voor stap te doen. Kleine stapjes op papier zetten. Het is heel, heel belangrijk om iemand te hebben die echt weet waar ze het over hebben, die je kan adviseren over voeding en wat je ermee doet, wat betreft training”.

Just wanted to share this picture of my friend Wolfie and me. We often like to make odd faces at each other and punch at the air in between us. Really helps pass the time on set.There’s more of this kind of fun to be found in Men’s Health UK, which goes on sale tomorrow, no less! Not forgetting that there are also words to be read within the aforementioned magazine. Yay! @MensHealthUK

292.3k Likes, 2,039 Comments – Henry Cavill (@henrycavill) on Instagram: “Just wanted to share this picture of my friend Wolfie and me. We often like to make odd faces at…”

Fullbody workout

Oké, man van staal, dat klinkt allemaal makkelijk en mooi natuurlijk. Maar wat doe je dan zo al in de gym?! Say no more.

“Jongens, haalt iemand even Scott Herman erbij zodat ‘ie de oefeningen voor kan doen?”

Barbell Bulgarian split squat

Sets: 3 / Reps: 10 / Rest: 60 sec

How To: Bulgarian Split Squat

FULL 12 WEEK PUSH,PULL,LEGS PROGRAM!- BUILD MUSCLE & STRENGTH! – http://goo.gl/X8HeL5 FULL 12 WEEK MUSCLE BUILDING 4 DAY SPLIT PROGRAM: http://goo.gl/6AlH84 Twitter: https://www.twitter.com/Scott_Herman Facebook: http://www.facebook.com/ScottHermanFitness Instagram: http://www.instagram.com/ScottHermanFitness Website: http://www.MuscularStrength.com/join (ONE MONTH FREE – PROMOCODE: FREEFITNESS) Download The MS PHONE APP: http://goo.gl/857R00 BodyBuilding.com: http://goo.gl/BdfRUl http://goo.gl/yUB7Uq Code: 5OFF100 ($5 off $100+) http://goo.gl/Xuc8bq Code: 10OFF200 ($10 off $200+) http://goo.gl/aqZ0Sb Code: 15OFF250 ($15 off $250+) Online Coaching (Custom Routine & Meal Plan): http://muscularstrength.com/consultations Swole O’Clock – Top Quality Bodybuilder Wrist Watches: http://goo.gl/erUASd FX-SPORT Headphones (Wireless & Waterproof!)

Bodyweight squat

How To: Air Squat

FULL 12 WEEK PUSH,PULL,LEGS PROGRAM!- BUILD MUSCLE & STRENGTH! – http://goo.gl/X8HeL5 FULL 12 WEEK MUSCLE BUILDING 4 DAY SPLIT PROGRAM: http://goo.gl/6AlH84 Twitter: https://www.twitter.com/Scott_Herman Facebook: http://www.facebook.com/ScottHermanFitness Instagram: http://www.instagram.com/ScottHermanFitness Website: http://www.MuscularStrength.com/join (ONE MONTH FREE – PROMOCODE: FREEFITNESS) Download The MS PHONE APP: http://goo.gl/857R00 BodyBuilding.com: http://goo.gl/BdfRUl http://goo.gl/yUB7Uq Code: 5OFF100 ($5 off $100+) http://goo.gl/Xuc8bq Code: 10OFF200 ($10 off $200+) http://goo.gl/aqZ0Sb Code: 15OFF250 ($15 off $250+) Online Coaching (Custom Routine & Meal Plan): http://muscularstrength.com/consultations Swole O’Clock – Top Quality Bodybuilder Wrist Watches: http://goo.gl/erUASd FX-SPORT Headphones (Wireless & Waterproof!)

Pull-ups

How To: Pull Up | 3 GOLDEN RULES! (MADE BETTER!)

Just when you thought you mastered the pull-up…. I found a way to make it more intense! Which exercise would you like to see next? *FULL WORKOUT PROGRAMS! – https://muscularstrength.com/Full-Workout-Programs *ONLINE COACHING – http://muscularstrength.com/consultations *DOWNLOAD MY APP! – ANDROID: http://goo.gl/857R00 *INSTAGRAM – https://www.instagram.com/scotthermanfitness/ *TWITTER – https://www.twitter.com/Scott_Herman *FACEBOOK – http://www.facebook.com/ScottHermanFitness *BUSINESS INQUIRIES – [email protected] *GAMING CHANNEL!

Barbell deadlift

How To: Romanian Deadlift (Barbell)

FULL 12 WEEK PUSH,PULL,LEGS PROGRAM!- BUILD MUSCLE & STRENGTH! – http://goo.gl/X8HeL5 FULL 12 WEEK MUSCLE BUILDING 4 DAY SPLIT PROGRAM: http://goo.gl/6AlH84 Twitter: https://www.twitter.com/Scott_Herman Facebook: http://www.facebook.com/ScottHermanFitness Instagram: http://www.instagram.com/ScottHermanFitness Website: http://www.MuscularStrength.com/join (ONE MONTH FREE – PROMOCODE: FREEFITNESS) Download The MS PHONE APP: http://goo.gl/857R00 BodyBuilding.com: http://goo.gl/BdfRUl http://goo.gl/yUB7Uq Code: 5OFF100 ($5 off $100+) http://goo.gl/Xuc8bq Code: 10OFF200 ($10 off $200+) http://goo.gl/aqZ0Sb Code: 15OFF250 ($15 off $250+) Online Coaching (Custom Routine & Meal Plan): http://muscularstrength.com/consultations Swole O’Clock – Top Quality Bodybuilder Wrist Watches: http://goo.gl/erUASd FX-SPORT Headphones (Wireless & Waterproof!)

Treadmill run

Zet een timer op twintig minuten. Ga om de twee minuten van de loopband af en voer twintig opdrukoefeningen uit, voordat je er weer op springt. Je hoeft niet zo rap te gaan als onderstaande meneer.

Guy Reaches Running Speed of 23.5 MPH

This guy has a goal to reach a running speed of 24 mph. For months, he has been consistently training to reach his goal. He slowly walked up the top of the treadmill and began running as fast as he could reaching 23.5 mph.

Men's HeathMen's Journal

Reageer op artikel:
Workout wijsheid van ‘Mission: Impossible – Fallout’ ster Henry Cavill
Sluiten