Jan
Jan Style 13 jan 2020

Jennifer Lopez is een godin in de nieuwe Versace-campagne

Wauw, voor de nieuwe Versace-campagne met Jennifer Lopez en Kendall Jenner is maar één ouderwets woord en dat stoffen we speciaal voor J.Lo even af. Sexy! Herken je die jungle-print van die iconische jurk?

De campagne met de 50-jarige (!) Jennifer Lopez is geïnspireerd op de inmiddels iconische Versace-jurk met jungle-print. Die droeg ze voor het eerst tijdens de Grammy Awards in 2000. Tijdens de Milan Fashion Week in 2019 droeg ze een vernieuwde versie op de catwalk van de Versace Spring/Summer 2020 show en nu is er een complete campagne.

Jennifer Lopez in übersexy campagne voor Versace

Op Instagram teast Jennifer Lopez de nieuwe collectie met die legendarische Versace-print. Daarnaast onthult ze nieuwe jurkjes en andere fashion items. De foto’s zijn verbluffend, de campagne is übersexy. In onze tienerjaren was ze onze absolute crush. Toen hadden we niet gedacht dat ze dat nu nog steeds zou zijn. Scrol door de foto’s en bewonder.

View this post on Instagram

I am so excited I can finally reveal that I am the face of the #VersaceSS20 campaign! ✨ Thank you to @Donatella_Versace and everyone at @Versace for your vision and collaboration. ✨ ✨ Photo: @mertalas & @macpiggott

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

View this post on Instagram

Photographed by Mert Alas and Marcus Piggott, and featuring @jlo, #VersaceSS20 campaign imagery explores the blurring of lines between public and private life in today’s internet society. _ Photo by @mertalas and @macpiggott / @artpartner Chief Creative Officer @donatella_versace Creative Director @ferdinandoverderi Styled by @kjeldgaard1

A post shared by Versace (@versace) on

View this post on Instagram

The new #VersaceSS20 campaign is a provocation on the power of the internet and its vessels for voyeurism. Discover more through the link in bio. _ Photo by @mertalas and @macpiggott / @artpartner Chief Creative Officer @donatella_versace Creative Director @ferdinandoverderi Styled by @kjeldgaard1

A post shared by Versace (@versace) on

View this post on Instagram

“To me, Versace represents empowerment. It’s a dream to collaborate with my friend @donatella_versace again on this gorgeous campaign and to create something new and fresh out of a piece of iconic fashion history” – @jlo. Find the new #VersaceSS20 advertising campaign at the link in bio. _ Photo by @mertalas and @macpiggott / @artpartner Chief Creative Officer @donatella_versace Creative Director @ferdinandoverderi Styled by @kjeldgaard1

A post shared by Versace (@versace) on

View this post on Instagram

Starring @jlo, the #VersaceSS20 imagery spotlights the digital age, making the screen the real mirror of our time. Discover the campaign through the link in bio. _ Photo by @mertalas and @macpiggott / @artpartner Chief Creative Officer @donatella_versace Creative Director @ferdinandoverderi Styled by @kjeldgaard1

A post shared by Versace (@versace) on

Kendall Jenner

Naast J.Lo is Kendall Jenner, een van de meest gevraagde modellen van nu, ook te zien in de Versace-campagne. Ook weer in die iconische jungle-print, waarin ze genoegen moet nemen met een bijrol. Maar dat is logisch, als je naast J.Lo staat.

View this post on Instagram

In the #VersaceSS20 campaign, @kendalljenner types her own name into the search bar as an emblem of an age in which we define our self-image by what we choose to portray online. Discover more through the link in bio. _ Photo by @mertalas and @macpiggott / @artpartner Chief Creative Officer @donatella_versace Creative Director @ferdinandoverderi Styled by @kjeldgaard1

A post shared by Versace (@versace) on

Dat 50 het nieuwe 30, of misschien wel het nieuwe 20 is, bewijst Jennifer Lopez al langer. “Vrouwen worden tegenwoordig met een andere houding oud. We zijn even fit als vrouwen van twintig en de manier waarop er naar ons wordt gekeken is veranderd. We zijn aantrekkelijke vrouwen met meer zelfvertrouwen dan voorheen. En dat is erg sexy voor mannen van elke leeftijd”, zei Jennifer Lopez eerder dit jaar in een interview. Hebben we niets aan toe te voegen.

Jennifer Lopez, versace, jungle, jurk, campagne, kendall jenner, ubersexy, fotos
Jennifer Lopez verraste de modewereld tijdens de Milan Fashion Week in 2019 (Afbeelding: AFP / Miguel Medina)

😍 Check ook: J.Lo spot met natuurwetten in nieuwe videoclip

Reageer op artikel:
Jennifer Lopez is een godin in de nieuwe Versace-campagne
Sluiten