Redactie
Redactie Media 20 jul 2016

Het YouTube-kanaal van The Rock is live!

Virals op YouTube creëren, dat is het nieuwe motto van The Rock. En dat lukt aardig, gezien zijn eerste video binnen een dag ruim één miljoen keer is bekeken. Helemaal alleen doet ‘ie het echter niet.

De Hollywoodster krijgt hulp van Dany Garcia’s Seven Bucks Productions en Studio71. Grote namen in de wereld van YouTube-sterren. Zo is Studio71 de kracht achter Lilly Singh (ruim 9 miljoen abonnees), aka ||Superwoman||. In de eerste video krijgt The Rock advies van de YouTube-ster omtrent het maken van video’s.

Nieuwe stap

Twee weken geleden kondigden wij de nieuwe carriere-move van de acteur al aan. Zo ziet Johnson het kersverse kanaal op YouTube als een logische volgende stap in zijn carrière. ‘De feedback van mijn publiek verschijnt nu real time, wat dit een fantastische plek maakt om actief in te zijn‘, schrijft hij op de Amerikaanse website Variety. ‘Ook biedt het ons de mogelijkheid om een platform te bouwen voor nieuw talent waar zij hun creativiteit kunnen uiten en shine kunnen pakken.’

In de eerste video genaamd YouTube Factory , geeft Lily Singh een rondleiding aan The Rock in een fabriek waar alle YouTube-video’s worden gemaakt. Wat blijkt: niks is DIY, want alle video’s worden gecreëerd in dit geheime laboratorium onder een vulkaan in de Grote Oceaan. Een grap natuurlijk, en een behoorlijk slechte ook, maar dankzij de deelname van een handvol YouTube-sterren (Markiplier, Grace Helbig, Flula Borg, King Bach,Roman Atwood en Gigi Gorg) is succes voor The Rock gegarandeerd. We zijn vooral benieuwd naar zijn komende video’s.

Meer lezen over The Rock? Wellicht zijn deze artikelen interessant voor jou.

The Rock’s insane voedingsschema
Deze gast leefde 30 dagen als The Rock
Waarom The Rock de nieuwe Arnie is

Reageer op artikel:
Het YouTube-kanaal van The Rock is live!
Sluiten