Redactie
Redactie Life 11 apr 2016

Deze graphics tonen hoe start-ups groot zijn geworden

Niet dromen, maar doen. Het is zo makkelijk gezegd, maar zo ontzettend lastig om uit te voeren. Toch zie je het bij elke succesvolle start-up terug, ook bij de grote jongens van nu: doen, doen, doen. Deze grapics brengen mooi in beeld hoe de paden van Pinterest, Instagram, AirBNB en Angry Birds zijn geplaveid.

Er zijn tientallen redenen te bedenken waarom mensen ondernemer willen worden. Veel van ons voelen zich precies zo, maar zetten nooit de stap om daadwerkelijk iets te veranderen. Dat betekent natuurlijk niet dat je het niet in je hebt.

School?!

Veel bekende ondernemers waren niet per se goed in school. Sterker nog: een groot deel was op jonge leeftijd al niet meer in de schoolbanken te vinden. Deze ondernemers hebben het er goed vanaf gebracht, ook zonder school. Het leven bestaat immers uit meer opleidingen.

The big boys

Instagram was ooit een afgrijselijke app, de mannen achter Angry Birds waren bijna failliet en geen van de drie oprichters van Pinterest snapten iets van programmeren. Geen zorgen dus, er is nog hoop. Dit is hoe zij het hebben gedaan.

Smaak te pakken?

Zin om te beginnen? Deze basiselementen maken van jouw idee een succes. Wil je iets opzetten, doe het dan vooral nu. Uitstellen is zinloos. De tweede graphic toont wat het beste moment is om een onderneming te starten. Succes!

[FB_AANJAGER]

Reageer op artikel:
Deze graphics tonen hoe start-ups groot zijn geworden
Sluiten