Life 24 mei 2019 Thomas Aalderink

Whiskymerk Chivas bewijst dat succes altijd een blend is, ook in het leven

Alle successen in het leven zijn een samenwerking. Op je werk, thuis, op de sportvelden of waar dan ook, achter ieder succes zitten altijd meerdere elementen. Of zoals ze bij Chivas Regal zeggen: “success is a blend.” Niet alleen als het aankomt op whisky, maar ook in het leven. Om dat te laten zien is Chivas Regal een nieuwe campagne gestart samen met Johnny de Mol.

Deze samenwerking komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. Om te beginnen is Chivas Regal de favoriete whisky van Johnny de Mol, maar daar stopt het niet. Johnny weet namelijk als geen ander hoe je karaktereigenschappen, kwaliteiten en andere middelen kunt blenden om tot een succes te komen. Hij gebruikte zijn naam en roem om sympathieke en gedurfde programma’s te maken die tot grote succes hebben geleid.

De smaak van Chivas Regal

Datzelfde geldt voor de whisky van Chivas Regal die zijn verfijnde smaak te danken heeft aan vijf ingrediënten. De zoete floral grain whisky vormt de basis die alle smaken moeiteloos met elkaar verbindt. Het zoete en frisse van peer en appel, citrus voor wat meer leven, rook voor een rauw randje en natuurlijk iets romigs om de whisky te laten smelten op je tong.

Blended Is Better | CHIVAS WHISKY & JOHNNY DE MOL | Success Is A Blend

BlendedIsBetter Blended Is Better | CHIVAS WHISKY & JOHNNY DE MOL | Success Is A Blend More than just a whisky, Chivas is a blend bringing together the finest single malts and grains to create something smooth, mellow, rich and generous. Succes is niet maar één ding, succes is een blend.

Maar Chivas Regal doet nog veel meer dan alleen overheerlijke whisky maken. Ze pakken namelijk ook hun sociale verantwoordelijkheid. Dat doen ze door hun winst te blenden met de talenten van startende ondernemers. Dit gebeurt ieder jaar tijdens Chivas Venture. 1 miljoen dollar wordt verdeeld over een aantal start-ups die de jury weten te overtuigen van hun idee.

Meer dan alleen whisky

Chivas Regal is daardoor veel meer dan alleen een whiskymerk. Het is een merk dat op alle mogelijke manieren succes nastreeft. Niet alleen voor zichzelf, maar om de gehele wereld beter te maken. Dus onthoud: succes is a blend!

Reageer op artikel:
Whiskymerk Chivas bewijst dat succes altijd een blend is, ook in het leven
Sluiten